Ansök här

Uthyrare till Victoriahem i Eskilstuna

Uthyrare till Victoriahem i Eskilstuna
Victoriahem AB är en av Sveriges största och mest betydande privata bostadsaktörer som utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande skapar vi värden för kunder, medarbetare, aktieägare och samhället. Idag äger och förvaltar vi drygt 39 000 lägenheter i 34 städer. Och vi växer.

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av 5433 hyreslägenheter samt ett par lokaler i anslutning till våra bostäder. Ditt team består av förvaltare, uthyrare, förvaltningskoordinator, fastighetstekniker och miljövärdrar och är placerade på våra fem områdeskontor i Eskilstuna och Strängnäs. Mot slutet av året kommer vi flytta till ett större gemensamt kontor på Drottninggatan i Eskilstuna.

Arbetsuppgifter
Som Uthyrare är det ditt ansvar att uthyrningsprocessen fungerar effektivt.

  • Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder – alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktsskrivning
  • Ansvarar för merförsäljning
  • Boka olika möten och lägenhetsbesiktningar
  • Ansvara för in och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister.
  • Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter.
  • Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
  • Förvaltningsadministration
  • Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
  • Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
  • Representera Victoriahem lokalt och Victoriahem-modellen där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet.
Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system och nyckelhantering.

Kvalifikationer
Viktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler. Din utbildningsbakgrund kan vara fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har grundläggande kunskaper i hyresjuridik och har troligtvis tidigare arbete med någon form av avtalshantering. Du behärskar givetvis Officepaketet, och är van vid olika system. Du har körkort.

Victoriahem erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Kontaktuppgifter och ansökan
Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson 070-485 75 59. Ansökan kan endast ske via vår hemsida ej via mail. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Isaksson Rekrytering, du kommer anställas direkt hos Victoriahem.

Isaksson Rekrytering & Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). https://www.isakssonrekrytering.se

Välkommen med din ansökan via länken!

Ansök här
Titel
Uthyrare
Stad
Eskilstuna
Sista ansökningsdatum
22
-
09
-
29
Sektor
Privat
Branch
Fastighet
Tjänst
Heltid
Anställningsform
Rekrytering
Kontaktperson
Bild på kontaktperson
Ira Isaksson
Tipsa någon om jobbet