Ansök här

Uthyrare till Victoriahem i Landskrona

Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Tillsammans tar vi hand om 39 000 familjers hem utspridda i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, vilket gör Victoriahem till en av landets största privata hyresvärdar. Resultatet av Victoriahem’s senaste medarbetarundersökning har kvalificerat oss för certifieringen Great Place to Work. Victoriahem är även en vinnare av Kundkristallen för 2022.

Med gemensam kraft vill vi nu skapa riktigt bra platser att bo på. Victoriahem är en långsiktig fastighetsägare med ett starkt tillväxtfokus. Vi vill fortsätta förvärva, äga och förädla bostäder där de behövs som mest. Våra värdeord är Ordning & reda, Kundfokus, Som mitt eget, Tillsammans. Besök www.victoriahem.se för mer information om oss.

Vad kan Victoriahem erbjuda dig?
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som uthyrare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Vi värdesätter engagemang och kreativitet. Victoriahem har stora tillväxtplaner och främjar utveckling, både på individnivå och som bolag. Victoriahem är en arbetsgivare som månar om sina medarbetare genom att erbjuda trygga anställningsvillkor och förmåner. 

Om tjänsten som uthyrare
Vi är indelade i 5 regioner, 31 områdeskontor med drygt 500 medarbetare. Du kommer tillhöra region Göteborg/Malmö och arbeta med uthyrning av vårt fastighetsbestånd i Landskrona med ca. 830 hyresrätter samt kommersiella lokaler. Du kommer tillhöra ett mindre team där alla arbetar är med och bidrar och hjälper varandra. Kontoret ligger i centrala Landskrona.

Arbetsuppgifter
Som uthyrare är det ditt ansvar att uthyrningsprocessen fungerar effektivt.
  • Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder – alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktsskrivning
  • Ansvarar för merförsäljning
  • Utföra lägenhetsbesiktingar
  • Ansvara för in och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister.
  • Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter.
  • Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
  • Förvaltningsadministration
  • Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
  • Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
  • Representera Victoriahem lokalt och Victoriahem-modellen där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet.
Vem söker vi för tjänsten?
Du behöver ha motivationen att vilja vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med vår vision och våra värdeord. Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person är du relationskapande och tycker om att skapa nya relationer samt samarbeta både internt och externt. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system och nyckelhantering.

Viktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler men inget krav. Din utbildningsbakgrund kan vara inom försäljning och marknad eller fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har grundläggande kunskaper i hyresjuridik och har troligtvis tidigare arbete med någon form av avtalshantering. Du behärskar givetvis Officepaketet, och är van vid olika system. Du har körkort.

Victoriahem erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. För mer information kring tjänsten kontaktar du ansvarig rekryteringskonsult, Ira Isaksson ira@isakssonrekrytering.se. Urval sker löpande varför vi gärna ser att du skickar din ansökan omgående. 

Välkommen med din ansökan via länken!
Ansök här
Titel
Uthyrare
Stad
Landskrona
Sista ansökningsdatum
22
-
09
-
02
Sektor
Privat
Branch
Fastighet
Tjänst
Heltid
Anställningsform
Rekrytering
Kontaktperson
Bild på kontaktperson
Ira Isaksson
Tipsa någon om jobbet