Fastighetsförvaltare till Skellefteå
Fastighetsförvaltare till Skellefteå
Vi söker en erfaren fastighetsförvaltare för ett spännande konsultuppdrag hos ett fastighetsbolag i Skellefteå. Bolaget äger och förvaltar bostäder vilket ger dig en varierad och utvecklande roll.
Uppdraget startar omgående och pågår 6 månader – en perfekt möjlighet för dig som vill kliva in i en ansvarstagande roll där din erfarenhet och ledarskap verkligen kommer till nytta. Möjlighet till en anställning hos kunden efter 6 månader.
Vi söker dig som har bred erfarenhet av fastighetsförvaltning och ledaregenskaper. Välkommen med din ansökan idag!
Om tjänsten som fastighetsförvaltare
Som Förvaltare hos vår kund kommer du att arbeta med fokus på hyresbostäder. Rollen innebär att du att ansvara för drift, underhåll och fastighetsteknik. Du har ett personalansvar för ett team där alla som arbetar är med och hjälper varandra. Du driver projekt med varierad komplexitet, lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person även är flexibel och lösningsorienterad. Rollen innebär många olika kontaktytor och du kommer att ha kontakt med både kollegor, hyresgäster och externa leverantörer. Viktigt för tjänsten är att skapa och utveckla goda relationer med hyresgästerna.
Vem söker vi?
Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Arbetet innebär personalansvar och många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast. Du har en god samarbetsförmåga, är relationsbyggande och trivs med många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du trivs med att möta många olika slags människor.
Vi söker dig som har följande kvalifikationer och erfarenheter:
- Eftergymnasial utbildning inom fastighet eller annat relevant område
- Erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter
- Personalansvar
- Erfarenhet av hyresgästkontakt och entreprenörskontrakt
- Erfarenhet av skadehantering
- Goda kunskaper om generella myndighetskrav och fastighetsägarnas ansvar
- Goda vana av att arbeta i fastighetssystem
- Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
- B-körkort
- Flytande tal och skrift både svenska och engelska
Kontaktuppgifter och ansökan
Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter:
- Michelle Sjöstrand på 073-501 05 97 eller michelle@isakssonrekrytering.se.
Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Bakgrundskontroll via 2Secure
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
