Ansök här
REFERENSUPPDRAG - TJÄNSTEN ÄR TILLSATT

Receptionist extra, Stockholm

Receptionist extra, Stockholm
Är du serviceinriktad, lyhörd och söker ett extra arbete. Vi letar nu efter en person som vill jobba extra vid behov.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av personal av Sveriges ledande företag inom fastighet. VI är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Som anställd hos oss kan vi erbjuda dig omväxlande och spännande arbetsplatser hos Sveriges ledande företag inom fastighet. Du omfattas av kollektivavtalets anställningsavtal gällande lön, semester, försäkring och pension.
För oss är det viktigt att du känner av vår närvaro och stöd under din anställning. PÅ Isaksson brinner vi även för våra medarbetares välmående och vi är ett företag som styrs av våra ledord: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda. 

Kompetensprofil
Vi söker dig med godkänd gymnasieutbildning samt mer än fem års erfarenhet av service via kundtjänst/växel/webb/ kommunikation/digitala kanaler och reception.  God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i Svenska och Engelska i både tal och skrift.  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är positiv, professionell, serviceinriktad, stresstålig och prestigelös samt agerar självständigt inom din yrkesroll. Du är en lagspelare, trygg i dig själv och har lätt att lära. Du är med andra ord kundorienterad och trivs med att hantera många ärenden samtidigt.

Kontaktuppgifter och ansökan
Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Therese Hammarberg 076 309 2000 eller therese@isakssonrekrytering.se
Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Vi ser fram emot din ansökan


 
Ansök här
Titel
Receptionist
Stad
STOCKHOLM
Sista ansökningsdatum
23
-
02
-
09
Sektor
Privat
Branch
Fastighet
Tjänst
Deltid
Anställningsform
Konsultuppdrag
Kontaktperson
Bild på kontaktperson
Therese Hammarberg
Tipsa någon om jobbet